Benefit – zľavy na výbavu
V rámaci benefitov HK James DK ti ponúkame možnosť využitia zliav na horolezeckú výbavu, jedlo, či oblečenie.
Všetko potrebné info nájdeš na tejto stránke. V prípade ak máš doplňujúce otázky, napíš na objednavky@jamesdk.sk.
Ako to funguje?
V určitých intervaloch v závislosti od množstva objednávok (cca 1x mesačne) sa bude robiť jedna veľká hromadná klubová objednávka produktov. To znamená, že keď si člen objedná tovar 2.7, tak tovar sa hneď neobjednáva, ale čaká sa na sfinalizovanie klubového „cyklu“ (napr 20.7). Ak však do daného dátumu bude len jedna objednávka v malej hodnote, je možné, že bude treba čakať dlhšie na „nazbieranie“ objednávok. V prípade „drahšej“ objednávky je naopak možné, že sa zas objedná skôr, alebo na dva krát.
Ako vyplním objednávku?
Objednávka je považovaná za záväznú akonáhle je vyplnený „Objednávací formulár“ vrámci google sheets (viď nižšie) podľa návodu a suma uhradená na bankový účet. V prípade platby v hotovosti, treba dať vopred vedieť. No uprednostňujeme pre lepšiu transparentnosť uhradiť peniaze na účet. Pre jednoduchosť objednávania a prehľadu je potrebné danú objednávku zadať do „systému“. Využi nato video alebo textový návod.
Objednávací formulár
Nemáš prístup?
Ak ti vyhodí tabuľku na vyžiadanie prístupu a si členom klubu HK James DK,
vyplň aktualizované údaje (Meno Priezvisko, číslo JAMES preukazu, Adresa)
Návody
Video: https://youtu.be/kCol7GaXzaA
8. Stlač „ODOSLAŤ OBJEDNÁVKU“. (prvý krát môže vyžadovať dodatočné povolenia, viď video návod)
V prípade ak nieje niečo jasné, pozri video návod alebo kľudne nás kontaktuj.
Kde treba uhradiť objednávku?
Objednávku treba uhradiť na účet: SK73 8330 0000 0027 0184 0562
Poznámka k platbe: Meno + Priezvisko
V prípade ak objednávaš nenacenený produkt (napr Montane..), daj nám vedieť a prezistíme ceny daných produktov.
Je uhradená suma konečná?
Ak sa nič neštandartného nestane, suma by mala byť konečná. Vždy je však možnosť, že dodávateľ nám pošle upravenú cenu po obednaní. Ak by sa tak stalo, istotne ťa kontaktujeme. Pre produkty Montane a iné sú produkty naceňované individuálne.
Kde zistím, kedy je uzávierka objednávok?
Vždy keď uvidíme, že je záujem o objednávku produktov, dáme informáciu vrámci klubu s potrebnými detailami.
Načo si dať pozor pri objednávke?
Vždy keď vyberáš z ponuky nejaký produkt, uisti sa, že vyberáš správnu veľkost, farbu či iné špecifiká. Väčšinou sa táto informácia nachádza v cenníku vedľa názvu tovaru.
Je všetok tovar skladom?
Podľa našich skúsnosti nie. Vždy keď sa daná objednávka odošle, dodávateľ nám pošle približný termín dodania. Ak sú položky skladom je to cca 3 dni. Ak niesú čaká sa cez 10 dní. Akonáhle danú informáciu dostaneme, podelíme sa s ňou s objednávajucími.
Kde si vyzdvihnem tovar?
Objednávku tovaru, ako aj odovzdanie má na starosti Jaro Prečuch. Bude ťa kontaktovať akonáhle bude jasné, kedy dané produkty prídu. Keď prídu, tak po ich sprocesovaní a roztriedení ich po telefonickom dohovore doručí. V prípade potreby mu napíš na objednavky@jamesdk.sk
Objednal som si tovar, ale ešte mi neprišiel
Ak by ti prišlo, že sa čaká dlhšie na tovar, kľudne nás kontaktuj. Preveríme, kde je dunčo zakopaný.
Môžem si objednať ak niesom členom klubu?
Benefit je len pre členov klubu. Pre viac info navštív Členstvo v klube.
Je možné tovar vrátiť/reklamovať?
V prvom rade si treba uvedomiť, že niesme eshop, ktorý na daných produktoch ide zarábať. Nemáme na tom zisk. Čím menej komplikácií s objednávkami, tým lepšie. Nevieme teda poskytnúť vrátenie peňazí, 14 dňovú lehotu a pod. Ak si chceš objednať tovar, je lepšie mať 100 percentnú istotu, že ti naozaj sedí a vyhovuje. Ak pôjdeš skúšať tovar do kamennej pobočky, nespomínaj, že aj tak si to objednáš cez nás lacnejšie.
Samozrejme záruka na daný tovar platí. Takže ak predsa len budeš mať nejaký problém s tovarom, daj vedieť a spýtame sa distribútora či je danú požiadavku nejak možné vyriešiť. Všetko však bude na tvoje náklady (doprava..).
Môžem tovar kúpiť a predať za účelom zisku?
Nie. Taktiež prosím nechvastaj sa s tým v iných obchodoch či eshopoch, prípadne medzi kamošmi. Akékoľvek zneužívanie daného benefitu môže viesť k zrušeniu benefitu pre daného člena. V tom horšom prípade pre celý náš klub.
Dostanem nejakú faktúru o kúpe?
Všetka fakturácia je riešená cez náš klub. Nám bude vygenerovaná faktúra na jednu veľkú objednávku. Nieje možné si ju dať do nákladov. V prípade potreby ti však vieme danú faktúru poskytnúť.
Našiel som tovar lacnejšie niekde inde
Tak to využi a objednaj z tadiaľ. My cenu nižšiu dať nemôžme. Pri výpredajoch v eshopoch môže kľudne taká situácia nastať.