Benefit – zľavy na výbavu

V rámaci benefitov HK James DK ti ponúkame možnosť využitia zliav na horolezeckú výbavu, jedlo, či oblečenie.
Všetko potrebné info nájdeš na tejto stránke. V prípade ak máš doplňujúce otázky, napíš na objednavky@jamesdk.sk.

Ako to funguje?

V určitých intervaloch v závislosti od množstva objednávok (cca 1x mesačne) sa bude robiť jedna veľká hromadná klubová objednávka produktov. To znamená, že keď si člen objedná tovar 2.7, tak tovar sa hneď neobjednáva, ale čaká sa na sfinalizovanie klubového „cyklu“ (napr 20.7). Ak však do daného dátumu bude len jedna objednávka v malej hodnote, je možné, že bude treba čakať dlhšie na „nazbieranie“ objednávok. V prípade „drahšej“ objednávky je naopak možné, že sa zas objedná skôr, alebo na dva krát.

Aké značky je možné objednať?

Momentálne je možné objednať takmer „čokoľvek“ od značiek:
Petzl, Themarest, Montane, MSR, Chillaz, Summit To Eat, Platypus, Sealline,  PackTowl, VAR, ALB.

Ako vyplním objednávku?

Objednávka je považovaná za záväznú akonáhle je vyplnený „Objednávací formulár“ vrámci google sheets (viď nižšie) podľa návodu a suma uhradená na bankový účet. V prípade platby v hotovosti, treba dať vopred vedieť. No uprednostňujeme pre lepšiu transparentnosť uhradiť peniaze na účet. Pre jednoduchosť objednávania a prehľadu je potrebné danú objednávku zadať do „systému“. Využi nato video alebo textový návod. Je však možnosť objednávky aj cez email.

Objednávací formulár

Nemáš prístup?

Ak ti vyhodí tabuľku na vyžiadanie prístupu a si členom klubu HK James DK,
vyplň aktualizované údaje (Meno Priezvisko, číslo JAMES preukazu, Adresa)

Návody

Video: https://youtu.be/kCol7GaXzaA

1. Otvoríš objednávací formulár
2. V každom dokumente/záložke máš stĺpec označený EAN.
Keď si vyberieš daný produkt, skopíruj jeho EAN kód (CTRL+C)
4. preklikni sa na záložku „OBJEDNÁVKA
5. Vlož ho do stĺpca s názvom EAN (CTRL+V).
6. Zadaj počet kusov
7. Vyplň tvoje detaily (meno, telefon, email)
8. Stlač „ODOSLAŤ OBJEDNÁVKU“. (prvý krát môže vyžadovať dodatočné povolenia, viď video návod)

V prípade ak nieje niečo jasné, pozri video návod alebo kľudne nás kontaktuj.

Viem čo chcem, ale netuším ako to objednať

Ak je pre teba objednávací proces aj napriek návodu komplikovaný ale vieš presný výrobok, ktorý chceš, napíš na objednavky@jamesdk.sk všetky detaily o sebe a produkte. Následne ti pošleme finálnu sumu na úhradu a potvrdíme objednávku.

Kde treba uhradiť objednávku?

Objednávku treba uhradiť na účet: SK73 8330 0000 0027 0184 0562
Poznámka k platbe: Meno + Priezvisko

V prípade ak objednávaš nenacenený produkt (napr Montane..), daj nám vedieť a prezistíme ceny daných produktov.

Je uhradená suma konečná?

Ak sa nič neštandartného nestane, suma by mala byť konečná. Vždy je však možnosť, že dodávateľ nám pošle upravenú cenu po objednaní. Ak by sa tak stalo, istotne ťa kontaktujeme. Pre produkty Montane a iné sú produkty naceňované individuálne.

Ako funguje doprava?

Doprava 6 eur + 1 eur balné v prípade nižšej objednávky ako 2000 eur sa rozdelí medzi objednávajúcich. Účtujeme normálne 2 eur/os. Ak si chceš sám niečo objednať aj mimo „objednávací cyklus“, musíš celú sumu dopravy + balného uhradiť sám. Tovar je doručený po telefonickom dohovore na dohodnuté miesto.

Kde zistím, kedy je uzávierka objednávok?

Vždy keď uvidíme, že je záujem o objednávku produktov, dáme informáciu vrámci klubu s potrebnými detailami.

Načo si dať pozor pri objednávke?

Vždy keď vyberáš z ponuky nejaký produkt, uisti sa, že vyberáš správnu veľkost, farbu či iné špecifiká. Väčšinou sa táto informácia nachádza v cenníku vedľa názvu tovaru.

Je všetok tovar skladom?

Podľa našich skúsnosti nie. Vždy keď sa daná objednávka odošle, dodávateľ nám pošle približný termín dodania. Ak sú položky skladom je to cca 3 dni. Ak niesú čaká sa cez 10 dní. Akonáhle danú informáciu dostaneme, podelíme sa s ňou s objednávajucími.

Kde si vyzdvihnem tovar?

Objednávku tovaru, ako aj odovzdanie má na starosti Jaro Prečuch. Bude ťa kontaktovať akonáhle bude jasné, kedy dané produkty prídu. Keď prídu, tak po ich sprocesovaní a roztriedení ich po telefonickom dohovore doručí. V prípade potreby mu napíš na objednavky@jamesdk.sk

Objednal som si tovar, ale ešte mi neprišiel

Ak by ti prišlo, že sa čaká dlhšie na tovar, kľudne nás kontaktuj. Preveríme, kde je dunčo zakopaný.

Môžem si objednať ak niesom členom klubu?

Benefit je len pre členov klubu. Pre viac info navštív Členstvo v klube.

Je možné tovar vrátiť/reklamovať?

V prvom rade si treba uvedomiť, že niesme eshop, ktorý na daných produktoch ide zarábať. Nemáme na tom zisk. Čím menej komplikácií s objednávkami, tým lepšie. Nevieme teda poskytnúť vrátenie peňazí, 14 dňovú lehotu a pod. Ak si chceš objednať tovar, je lepšie mať 100 percentnú istotu, že ti naozaj sedí a vyhovuje. Ak pôjdeš skúšať tovar do kamennej pobočky, nespomínaj, že aj tak si to objednáš cez nás lacnejšie.
Samozrejme záruka na daný tovar platí. Takže ak predsa len budeš mať nejaký problém s tovarom, daj vedieť a spýtame sa distribútora či je danú požiadavku nejak možné vyriešiť. Všetko však bude na tvoje náklady (doprava..).

Môžem tovar kúpiť a predať za účelom zisku?

Nie. Taktiež prosím nechvastaj sa s tým v iných obchodoch či eshopoch, prípadne medzi kamošmi. Akékoľvek zneužívanie daného benefitu môže viesť k zrušeniu benefitu pre daného člena. V tom horšom prípade pre celý náš klub.

Dostanem nejakú faktúru o kúpe?

Všetka fakturácia je riešená cez náš klub. Nám bude vygenerovaná faktúra na jednu veľkú objednávku. Nieje možné si ju dať do nákladov. V prípade potreby ti však vieme danú faktúru poskytnúť.

Našiel som tovar lacnejšie niekde inde

Tak to využi a objednaj z tadiaľ. My cenu nižšiu dať nemôžme. Pri výpredajoch v eshopoch môže kľudne taká situácia nastať.